Forum

#1   Är du singel?!

Redaktionen Skapad: 7/14/2016 2:57:12 PM

Hej alla medlemmar
Jag vill gärna ha in lite tankar om "singelbegreppet". Kollar man på Wikionary https://sv.wiktionary.org/wiki/singel så är det en person utan kärleksförhållande. Och det låter väl som en rimligt tanke kanske. Vad tycker du?

Strax efter vi lanserat Singelgolfare.se - startade vi även sajten Golfkompis.se där alla kan vara medlemmar.

Singelgolfare ska vara för singlar. Singlar kan alltså var (aktiva) medlemmar på båda sajterna.

Det är också möjligt för oss att kunna erbjuda medlemskap på Golfkompis för den som registrerar sig på Singelgolfare. Och dessutom att man som medlem själv kan pausa sitt medlemskap. Kärlekar är ju något som kommer och går.

Vår förhoppning är att Singelolfare kan bli en social sajt med återkommande större och mindre träffar - och då är det bra med lite "spelregler" så att säga.

Vad tycker du? Skriv och svara.

Mvh Torsten

#2   RE:Är du singel?!

Morgonglader Skapad: 7/31/2016 10:25:25 PM

Hej!
Självklart håller jag med, jag är absolut singel och varit hela tiden jag funnits med på Singelgolfare/hälsn Morgonglader

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Är du singel?!

Redaktionen Skapad: 8/1/2016 6:58:53 AM

Hej Morgonglader
Kul att du skriver. Vilka är dina tankar om singelbegreppet? Några drar gränsen vid att man bor ensam - andra har mycket snävare definitioner. Man kan ju träffa någon och ändå känna sig som singel.

När är man ihop? så att säga. Om man nu har någon man träffar: Hur långa framtidsplaner kan man ha tillsammans och ändå vara singel? Eller det beror mer på hur man uttrycker sig med sina djupa känslor.

Ni som läser i tråden : Vad tycker ni? När är man singel?

//Torsten

#4   RE:Är du singel?!

Rekordelia Skapad: 10/13/2016 9:17:43 AM

Hej Torsten

Man känner inombords om man är singel eller inte. Att träffas regelbundet och att båda då blir varma i hjärtetrakten, då är man inte singel längre.

Om det bara finns värme i det ena hjärtat, ja då är man singel och olyckligt kär.

Annica

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se